miercuri, 15 mai 2013

Mustar Fara Gluten


            Ingrediente :

- 20 gr boabe de mustar ( Cosmin )
- 4 linguri de apa
- 1 lingurita rasa de amidon de porumb ( Diafitt , Dr Oetker )
- sare
- piper ( Fuchs , Cosmin )
- 1 jumatate lingurita otet
- 1 jumatate lingurita zahar sau miere
- 1 lingurita ulei
- lamaie pentru gust
- 1 lingurita turmeric optional

              Preparare :


 Frecam boabele de mustar in mojar sau le dam prin masina de zahar , apoi adaugam cele 4 linguri de apa si amestecam bine , adaugam sarea , zaharul , uleil , otetul amestecam si adaugam amidonul si amestecam bine . Adaugam cele 10 linguri de apa amestecam bine si lasam la odihnit 10 minute apoi adaugam turmericul .


 La inceput va fi foarte picant si se va ingrosa destul de mult , daca considerati ca se simte inca mustarul si amidonul mai puteti adauga apa dar nu foarte multa , adaugati cate 2 linguri , amestecati si lasati compozitia 30 de min si repetati de cate ori credeti ca este necesar . Eu l-am lasat o zi fara sa il pun in borcan pentru a mai iesi din iutime insa il puteti pune dupa ce nu mai adaugati apa si optional sa adaugati smantana doar cand il consumati  pentru un gust mai moale si o textura mai fina . Se pastreaza la frigider .


2 comentarii:

  1. nu va suparati dar am impresia ca , cantitatiile sunt gresite. am facut la fel ca in reteta iar la a 5-a lingura de apa m-m oprit ca era deja apa chioara iar in poza se vede clar ca nu e vorba doar de o sigura ligurita de turmeric, comparatia se poate face deoarece este si o lingurita in poza respectiva. (la fel si cu galustele din tapioca nu mi-au iesit deloc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna , imi cer scuze trebuie 4 linguri de apa ( plus minus daca il doriti mai tare sau mai moale desigur ) , turmeric -ul este pentru culoare si depide cat de tare este pudra am patit si eu sa iau punga unde era mai concentrat si alteori avea o culare pala . Legat de galustele de tapioca nu inteleg ce nu a iesit din moment ce mie mi-a iesit .. Sunt prea moi ? Galustele trebuie lasate 30 de min la frigider pentru ca tapioca sa se poata umfla ..

      Ștergere